15 juli

Srry! för dålig uppdatering men nu är jag här igen.. imorse känade jag lite pengar av att "Hämta" farfar i stan, haha. dt va bra för jag är pank! usch. Gud vad kul dt va på skansen asså underbart! dt måste man en gång till haha (aa) vi kom dt vid 4 tror jag och fick rätt så bra platser fast vi fick ju stå upp hela tiden hah.. sen var dt nån "mamma" hah som börja snacka med oss sen när hon sa hon: jag är från finland.fick jag värsta skrattatacken!! haha iaf. jag va ju hos tanläkarn igår dom brukar ju va snälla o jt och josefin fick inte följa med in. shit vilken kärring allså USCH! fuck her.. nä nu har jag inget mer att berätta.. Jo. jag satt typ och åkt godis elr var dt va haha farfar baa
(farfar) om du äter för mkt sånt så blir du tjock!
haha, shit va ja skratta.
sen så igår på skansen sa ja typ
(jag) nu har hon vart länge borta
(josefin) har hon vart länge borta?
(jag) aa?
(josefin) dt heter "har hon var borta länge"
(jag) haha aha.. vad sa ja? säger man inte så?


asså heter dt inte så?: har hon vart länge borta. haha lala..

Puss
emma

Kommentarer
Postat av: kändis jt

emma din penis, var är bilderna /jt, kändisen som kramat alexander rybak och varit med i både norsk och svensk tv,

2009-07-15 @ 21:52:58
URL: http://summerlifee.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Självklart röstar jag på er!

Känner du thilda?

2009-07-16 @ 10:47:17
URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0