Emma vart är hon ?

Vaknade ganska sent idag, sent och sent men senare än vad jag brukar. Sov faktiskt inne hos mamma och pappa. Eller pappa sov hos min lilla syrra och då tog jag hans plats för där somnar med så snabbt. Hehe. Undrar vart EMMA ÄR ?
Idag ska jag inte göra något speciellt. Det känns lite som att sommaren börjar ta slut på något konstigt sätt. Ja juste igår var vi hemma hos Uhlin. Vi fick kladdkaka med grädde och jordgubbar som var väldigt gott. Efter gick vi barn och titta på deras ökenråttor. Dom har precis fått ungar. Jätte söta. Efter tittade vi på Eragon. när filmen var nästan slut åkte vi hem. läste ut Flickan som lekte med elden. Enligt mig är 1:an fortfarande bäst. Håller på med den sista nu. Men jag måste göra en sak till min kusin. Chingeling. LR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0