Idag drar jag !

Har packat färdigt allt nu. Ska duscha och fixa mig snart. Ska möta laget kl 13.45 vid snäckan. Har äntligen laddat in bilderna från min kamera. Nu vet jag precis hur man gör. Jag trodde att man var tvungen att ha en sladd men man kunde bara sätta in minneskortet i datorn. Tog ju ca 1 minut för att ladda in 290 bilder. Bilderna var från Australien, Nya Zeeland, Klassresan, Vintras och några lov. Det var ju över 1 år sen. Seg. Och efter den här veckan kommer det komma fullt med bilder från Gothia och allt. Wiho ! Ska packa det sista som är 3 saker. Har en liten resväska och en stor med fotbollskläder och en mini där " värdesaker" ligger. Ska gå. VI SES OM EN VECKA ! Go HUDDINGE IF !

Lovisa Ros






Klassresan och allt annat tar vinågon annan gång.

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder!

Kramar.

2009-07-17 @ 12:54:03
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0