Ö. Var tvungen att skriva något på ö. Det känndes rätt.

För det första måste jag säga att jag lyssnar på Michael Jackson. Han är grym.
För det andra så ska jag gå efter jag skrivit färdigt det här.
För det tredje så ska jag fixa mina kläder som jag ska ha med mig till gothia.
För det fjärde måste jag se vad som ska tvättas.
För det femte måste jag titta om jag behöver köpa något som jag behöver till gothia.
För det sjätte så ska lyssna färdigt på Michael Jacksons låtar som jag och Emma la in.
För det sjunde så var jag bara tvungen att skriva det här.
För det åttonde så lyssnar jag på Earth Song - Michael Jackson.
För det nionde så måste jag säga att han är den största sjärnan av oss alla.
För det sista måste jag säga att han är ... det går inte beskriva och att jag ska gå. 

             

Lovisa Ros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0