Rubrik*

Bästa uppdateringen ju :) lala.. hah srry för det men har verkligen inte haft lust. idag har jag vart och tittat på GIRISAR visst låter det kul? njee, men sen så fick jag 100 spänn om jag bada me honom så visst liksom men varmt vare inte.. jup så nu sitter jag här och fryser häcken av mej lala.. brr!! aja, nu ska jag nörda data hela  kvällen sen imorron åker jag hem.. kulkul :) men hoppas först att vi åker och shoppar, annaers blir ja sur lala PUSSAR

Glass a lá Emlos <33

Juste sen idag så vare en tant med plaspåse på huvet haha baa Wft? haha shit va ja garva asså då blev ho typ sur asså ni skulle sett..

                                                                                                                                                                           //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0