Vad ska vi skriva om ?

Hej hej !
Idag så vaknade jag halv 10. Satt mig lite vid tv. Skrev att jag skulle städa mitt rum. Sanningen är att jag inte gjorde det. Mirr rum ser förjävligt ut. Imorgon SKA jag städa. Har suttit vid datorn då och då och gjort lite andra saker. Haft en lite tråkig dag. Förresten är det någon som har compaq dator och vet hur man får "fram webcamen". Så att man kan ta bilder och göra andra saker ? Förklara tack ! För jag vill veta så att man kan ta foton. Har tittat på SATC lite. Ikväll är det MORDEN I MIDSOMER som gäller. Dessutom är det också SISTA avsnitten. Tråkigt. Glöm inte STÄLLA fråger !
Svarar imorrn ! Ni får ha den så bra !






Lovisa Ros

Kommentarer
Postat av: hupphupp

så svårt e de inte att ta kort me camen ;)

2009-07-21 @ 20:06:13
Postat av: Anonym

Rösta gärna på mig som veckansblogg hos www.sagaridde.blogg.se

Jag är nummer 8!

Kram

2009-07-21 @ 22:12:06
URL: http://niinno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0