Varberg

shaaa, vad  jag har  saknat er lal, iaf jag har inte kunnat bloogga ngt för internet inte har funkat. men i halmsta har ja ba badat och vart med kompisar shitt va kul asså igår kväll så var dt typ dans grejs och så var dt choklad hjul och så då hängde ja me dom ja vann första pris lalala.. sen så gick jag o rasmus typ och skulle hämta ngt så sa han:

han:vrf tittar alla killar på dej?
jag:hahaha
han: ja, såg du inte han den dära långa som stod i hörnet han va ju typ 17 han titta på dej HELA tiden sen killarna där bak också
jag: haha ja såg dt också, va f*n vill dom då?



iaf, dom killarna med cyklarna hah dom jaga mig runt över allt dt va fett kul haha.sen dt som hände va också jätte skoj hah, sen men dt får ni faktiskt  inte veta lal.
 
Nu iaf är jag i varberg skit nära gbg, sen imorron drar vi till ullared och shoppa skiit mkt haha, sen åker vi till ngt hotell i jönköping sen på tisdag drar jag hem, kul va? haha och lovisa är på gotland hon får ha dt bäst där, nu ska jag bara läga in bilder och äta upp mitt kinder ägg haha
Love
e



titta va härligt :)

broder

titta va ja hitta här, en get hah



Kommentarer
Postat av: dogge

är det lovisa som ligger på bänken (snygg häck)

2009-08-01 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0