Äpplen kan vara värdefulla hos vissa människor :/

Någon frågade om vad jag hade för sjukdom. Jag har ingen sjukdom, vi skriver om sjukdomar i skolan. Höhö. Va i skolan, kom hem gjorde lite läxa, drog på träning. Hade inte vart där på jätte länge så d
det var jätte roligt att komma igång igen efter all plugg veckor. Vi var inte så många heller så det va skönt. När vi åkte hem sa pappa en sak till mig och alice.

P = Pappa L = Jag

P: Vår granne Hanna ringde mig idag och sa att det var två äldre damer som kom ut från vår trädgård i dag men påsar i händerna som var fulla.

L: Va ?

P: Tydligen hade dom pallat äpplen i kvarteret och dom hade gått in hos oss.

L: Jävla kärringar !

P: Vi hade ju inga äpplen, men Hanna frågade dom vad dom höll på med och då låsades dom att dom var ifrån Polen ...

Knäppt, Äpple-inbrott. SKa duscha snart fast just nu sitter jag med spanskan och no:n. Måste fortsätta, det ska vara färdigt imorgon. Kram och Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0