Dagen i text.

Hade sovmorgon, så gick upp ganska sent, mådde i så bra men gick till skolan iallfall. På musiken fick vi spela gitarr, (stavfel)  hjälp det är inte min grej kan man säga och fortsätta titta på filmen om Beethoven. Vi hann aldrig titta färdigt på den. Sen var det mentors tid, svenska där vi hade läsprov, man skulle läsa en text och svara på frågor. Det var lätt. Sen hade vi lunch men jag gick hem. La mig på soffan med täcket och tittade på Sagan om ringen. Sen somnade jag. När jag vaknade mådda jag bättre men näsan rinner fortfarande. Intressant, skulle inte tro det. Fick skolfotot idag också. Enskilda fotot blev väldigt fint förutom munnen, Jag ler och så ser man pytte lite av mina tänder så det ser skit konstigt ut ! Så är jätte arg för det. KLassfotot blev ju jätte bra på mig, not. Åt mat och fikade lite och nu sitter jag med no boken för att läsa på till provet på Torsdag. Ska också göra spanskan. Ska göra mina läxor nu. Bye Lovisa Ros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0