I miss you !

Igår hade min syster midda här för dom skulle fira hennes bästa kompis såjag och resten av familjen drog hem till Emma. Där åt vi pizza och tittade på idol. Dom hade MJ tema. Reza och Rabhi var bäst klar. Men MJ är fan bäst! Sitter och lyssnar på han nu. Önskade att han levde ! Jag blev jätte trött så jag somnade nästan på Emmas säng medan hon satt vid datorn. Drog hem vid halv 12 typ. Var riktigt trött. Idag har jag fixat lite med låtar på Spotify. Min syrra fixade det år mig, jag är sist med det men vem bryr sig. Ikväll ska jag bort. Ska fortsätta att lyssna på MJ ! Lovisa Ros



Varför skulle just han dö ?


Kommentarer
Postat av: Mj

alla hattar mig!

2009-10-19 @ 15:26:00
URL: http://youtube.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0