Grattis till alla som fyller år idag,

Idag var jag som sagt i Skärholmen med mamma och min syster. Fick med en varm tröja hem, converse ( Jag vet att jag är typ den sista som hittat till dom), leggis, smyckesaker och böcker. Jag är en boknörd. Efter tittade vi på min lillasyrra som spelade. Dom vann med 11-1. Vi åkte hem och nästan direkt åka vi till mormor som fyllde år idag. Grattis till henne och ett grattis till Emmas mamma som också fyller idag. Det är därför Emma är borta. Fick fika hemma hos mormor och pratade och så. Var inte där så jätte läng stund. Vi åt middag sen. Det har inte hänt så mycket på kvällen, Ska läsa nu och sen ska jag sova. Godnatt. Lovisa

Kommentarer
Postat av: Elin

härlig header!

2009-09-12 @ 23:52:19
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0