Hatar skolan just nu !

Fy fan vad jag hatar skoldagarna. Slutar sent nästan varje dag och slutar halv 5 på torsdagar ? Hur orkar man ?! Gick hem innan emsable började för jag fick en sån spy känsla och fick jätte ont i magen och jag har massor av läxor jag ska göra. Just nu hatar jag hela skolan. Vad krångligt allt blev men alla ämnen. Jag och Emma ska ju köra trummor men jag känner att jag kommer inte orka gå i skolan till halv 5 och just på torsdagar när man pluggar in det sista av läxorna. Kanske slutar på trummerna men vill så himla mycket lära mig det, och det har jag gjort sen typ 5:an. Önskade att man kunde spola tillbaka tiden tills 7:an för då hade vi ett suveränt schema.


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

halv 5 ?



själv går jag till 3 varje dag utom fredagar då jag går till 12



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-17 @ 22:30:40
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0