Tandställning.

vart i skolan idag, efter åkte vi till tandläkaren och där fick jag veta hur det var med mina tänder. På en bild såg det ut som att jag hade klor som tänder. Usch ! Ska ha en tandställning i gommen, så jag kommer inte kunna stänga munnen och som öppnar upp mitt bett. Kommer få längre huvud. Haha. Sen ska jag få räls på tänderna. Gud vad fult men det är vanligt. Ska först ha på under tänderna och sedan på över tänderna. Ska ha tandställningen i 1,5 - 2 år. Men resultatet kommer vara kanon. Kommer få jätte fina tänder. Nu vet alla det så då kommer jag inte skämmas sen. Man vill inte direkt se ut som Ugly Betty. Måste göra läxor nu. Puss och kram !




 



Nej tack till blå tandställning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0