Tisdag den 8 September 2009.

Har inte orkat skriva, har mått ganska dåligt dom senaste två veckorna. Inte för att någon har dött eller så men kroppen har mått dåligt. Kan man säga så ? Och idag är jag sjuk. Ska till doktorn idag, senare på eftermiddagen och se om det är något fel på mig. Har också träning idag men vet inte riktigt om jag ska gå. Jag gillar inte att gå till en doktor. Mamma tror att jag har blivit laktointolerant. Att det har kommit tillbaka. Va det förut när jag var liten. Jag var väldig allergisk när jag var liten, fick tillochmed speciell mat på apoteket tror jag. Men ska läsa lite nu, snart kommer jag somna känner jag då kanske allt det onda går över, hoppas det. Och imorgon ska vi på utfyklt med skolan, ska gå från tumba eller tullinge, nått på t var det iallfall till lida. Roligt, skulle inte tro det. Men hoppas att jag mår bättr imorrn. Ska läsa nu, Puss och Godnatt ! // Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0