Grattis mami

hej, sorry för jag inte har skrevigt något. men i igår då så kom pappa in och väckte simon och mej för att sjunga för mamma you know och så gick vi upp sådära sen ser jag på klockan att den bara är 7! wtf det är lördag och så väcker han oss 7! helt sjukt så ja sov typ bara 4 timmar om ni vill veta efter det så gick vi till mormor och åt frukost sen drog vi till taxinge och tittade runt och sådära efter det så åkte vi till ett hotell på dalarö där vi skulle sova hah, eftersom mamma fyllde 40 woho! gammla kvinna. Och så var det exagt ett år sen hon fick en Stroke och så dära. Sen idag fick vi också gå upp tidigt för att frukosten bara "serverades" 9 typ och sen så åkte vi äntligen hem hah..Så här sitter jag och är sjukt trött och inte årkar något har egentilgen läxor hemkunskapen och norge grejen. Sen måste jag städa rummet ojojoj. Sitter hära och chattar med andra halvan av bloggen. HOn gjorde en sånhära "love emma" ni ska få se den nu kul va? Puss


Och en bild på mami hihi


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0