Vitiligo,

Kom hem vid kvart i fyra eller något, Slutade ganska sent idag och vi drog över på tiden på hk. Missade trummorna totalt. Jag som ville vara med. Vi hade provmsom gick ... helt okej. Efter fick vi göra kakor som blev helt misslyckade och vi glömde pärlsockret på. Har suttit vid datorn en stund och lyssnat på musik. Ska alldeles strax börja träna på so provet som vi har imorgon. Kan nästan allt. Som tur har jag gjort min matte läxa redan så då har jag en läxa mindre. Men jag måste och fixa min broshyr som ska vara färdigt på fredag. Och jag har gjort hälften ungefär. Ska också fixa lite med no sak. Ska skriva om en sjukdom om huden, skelettet eller något. Jag valde en sjukdom som heter Vitiligo. Tycker att den är ganska hemsk hudsjukdom.



Stackar man !

Emma tyckte att den här bilden var läskig när jag visade henne den föut på no timmen.
_____________________________________________________________________________________


Vitiligo sjukdomen som gör att kroppens pigment försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0