20.08.09

Kunde inte sova förren kl 3 ! Hemskt. Men gick upp vid 8 och fixade mig och så. Knallade iväg till skolan med Emma kl halv 10. Vi fick göra ett prov, som var väldigt lätt och sen pratade vi och så. Lunch. Och mera prat. Slutade vid 1 kanske. Drog hem och satt mig vid datorn. Höll på att somna för jag var verkligen jätte trött. Vid kvart över 4 började jag klä på mig fotbolls kläder. Halv 5 skulle Alice hämtat mig så jag satt där och väntade i 20 minuter och bara "varför kommer dom aldrig, dom är ju en kvart för senade" ringde till mamma och frågade om det avr verkligen halv 5. Visade att dom skulle hämta mig halv 6. Så jag låste upp och satt mig vid datorn en snabbis. Fotbolls träning var ganska rolig även om det var på grus. Det var väldigt segt idag. Ska fixa mig för sängdax för imorrn ska vi upp tidigt. Ska cykla till Sunby och ha lite skoj där. Juste vi håller på att fixa om vårat vardagsrum så nu är det alldeles tomt och vi kan inte titta på tv.  Puss och godnatt ! Lovisa

P.s ! Usain Bolt är världs bäst. Han är otrolig. Ingen kommer slå honom. Haha




Gothia.


Var bara tvungen.


Kommentarer
Postat av: adina

usch jobbigt att somna sent :/

okej, tack!

2009-08-20 @ 21:25:44
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0