Idag.

Idag har jag börjat städa mitt rum, vart på ip för att stå i kiosken, vart hemma och tagit det lungt. På ip så skulle jag stå men min syrra och hennes kompis stod där, jag tittade på när damerna spelade medan jag lyssnade på musik. Dom vann, om någon undrar. Sen hade killarna match tydligen. Åkte och köpte pizza, tog en barn pizza för var inte så hungrig. Sen fikade vi lite och så. Har fått våra nsygga soffor nu och det är jätte snyggt i vardagsrummet även om det är bara få möbler, ska köpa nya saker snart ju. Men jag ska strax krypa till kojjs och lägga mig med datorn. Ni får ha det så bra. Puss och godnatt ! Lovisa



P.s ! Jag älskar dig Emma.

P.s ! Godnatt Mj, vila i frid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0