Igår och idag.

Igår   Vi cyklade till Sunby. Och där fick vi göra lite sammarbets övningar och äta lunch, bada och ta det lungt. Var ganska roligt. Hem vägen var jag helt slut. Ush vad jobbigt det var. När jag kom hem somnade jag i sängen. Vid 5 åkte vi till mina kusiner i Älta för vi skulle fira "sommarbarnen". Det var pappas brorsors familj och farmor och farfar. Pappas systers familj kunde inte komma eftersom dom bor i Halmstad. Fick presentkort på Åhlens, 300 kr. Fick mat där och efterrätt. Vi tittade i tidningar och sånt. Var ganska trött så jag och mamma åkte hem vid halv 10.

Idag  Gick upp tidigt för jag hade match. Mot Tungelsta. Förlorade med 3-1. Fast vi hade inga avbytare, det regnade, det var vanligt gräs. Dom var faktiskt mycket bra. Släppte av några från laget och åkte hem. Duschade och så. I kväll ska jag till min kusin Martina. Ska sova där också så det ska bli jätte roligt. Imorgon har jag också fotbollsmatch. Men ska städa rummet och sånt nu. Puss så länge ! Lovisa


Saknar Gotland !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0