Kände för att skriva.

Mamma väckte mig halv 9 idag för vi skulle gratta syrran som fyller 9 år idag! Big girl! Hon fick sina presenter som var en tavla från våran farbror och han familj. Våran farbror som är jätte bra på att fotografera skickade bilden till henne. Jag vill också ha en sån. Haha, ett Nintendo ds, dvs ett rött. Hon vägrade att ha en vit eftersom röd är hennes favorit färg. Sen fick hon en tll present som jag inte kommer ihåg. Idag vid 2 ska hon ha kalas med hennes tjejkompisar och på kvällen ska vi ha gäster här. Då ska vi fira mig med tror jag, hoppas att jag får nån present ! När Emma kommer hem från Dalarna ska vi åka till Huddinge C och titta lite i affärer. Sen måste vi hem och packa för imorgon åker vi till Skärgården. Även J&R sak vara där så det kommer bli jätte roligt och min kusin M ska också va där så detkommer bli jätte roligt. Mot kvällen ska jag och Emma med några tjejkompisar grilla vid långsjön och Jt. Ska gå hem lite tidigare eftersom vi har gäster. Och imorrn vid 1 åker vi hemifrån och då kommer ni inte höra något från oss på en vecka. När vi kommer hem börjar skolan nästan direkt. Ska bli roligt att se alla. Måste duscha nu. och sen fixa rummet lite och så. Ses ! Puss ;) ! Lovisa Ros


Bilder från Gotland. Tagna av mig och jag ahr gjort om dom lite grann.


P.s  Gotland är Sveriges Thailand, me like ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0