Vill säga min kärlek till den som betyder mest för mig.

 Seriöst, Vänskap är det viktigaste man har i liver tycker jag. Och jag har VÄRLDENS BÄSTA vänskap. Eller bästisskap med Emma. Vi har inte alltid varit bästa vänner, vi var inte alltid tillsammans men i sexan blev vi som tajtast. Emma går inte beskriva med ord. Hon är den ... man vet inte vad man ska skriva för hon är så mycket.  Hon är verkligen en sån alla borde ha. En som får en att skratta så att man får kramp i magen, gör en glad, får en att leva, får en att känna sig possitiv. Jag skulle aldrig klara mig utan henne. Aldrig. Men jag vet att jag har henne. Henne som min allra bästa vän. Som vet allt om mig. Som jag kan dela allt med. Och allra viktigaste är alla minnen men henne. Dom har man förlivet och jag kommer aldrig glömma något med henne eller glömma henne för det går inte. Minnerna med Emma är underbara för vi har gjort så mycket tillsammans och så himla roliga. Hon får mig alltid att skratta även om jag mår dåligt. Hon är mitt solstråle i mitt liv. Hon får mig att gå iväg till skolan, och allt det där. Hela hon är helt underbar. Både på insidan och utsidan. Om man inte är kompis  med en sån person är hela livet förstört. Från A till Ö. Vi som redan har planert massor av saker vi vill göra i framtiden tillsammans. Och det ska jag se till att vi gör. Man kan inte ha roligare med en annan person än Emma. Hon är mitt liv. Och jag vill bara säga att jag är GLAD att jag får dela mitt liv med henne. Och att jag Älskar henne mer än någon annan.  




And we always be together, in the dark and the light.
Dont you know, Im here for you, when you need someone by your side.
I never let you go

Every tear that touched the floor was a tear from my heart..
And a let it free...
I asked you
Can i cry in your arms?
Can i look in your eyes and your soul smiles back at me..
You told me ´´you can´´
You can troust at me and i you..
I looked in your eyes and there it was ..
The big happy smile..

I must be born under a lucky star,

To have a friend,

As nice as you are







// Lovisa Ros

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska ni göra tillsammans?

2009-08-16 @ 16:05:41
Postat av: Emma & Lovisa

Resa jorden runt, iallfall till Canada, Auastralien och Nya zeeland. Hahaha :D >3

2009-08-16 @ 16:17:03
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: Anonym

frågestund!!!

2009-08-16 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0