Torsdag

Shaa, kom nyss hem från centrum va där me Madde o Josefin ja va fett ekonomisk och köpte bara en  bodylotion (?) och sådära.. iskolan i dag hade vi typ matte prov som lovisa och jag hade gissat på? hah, dt va inte direkt mkt man fatta eftersom att har inte jobbat me matte på 2 månader precis.. men iaf dt gick nog rätt så bra hah, och imorron ska vi cykla till sundby och man måste ha hjälm och cykel jag måste leta efter hjämen usch dt är dt värsta som finns o ha hjälm.. intressant va? och så¨ska ja ta tant cykeln måste be pappa att pumpa den elr hur lovisa? heh she knows.. menmen nu får vi se vad jag hittar på lala. Love you
Emma



jag och lovisa igår heh.. ser ni hennes ben muskler? omg..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahah roligt emma ;) love you

2009-08-20 @ 16:50:51
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: Julia och Louise

hej, läs nya bloggen! kan ni länka oss btw? :)<3

2009-08-20 @ 17:14:47
URL: http://juochlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0