Släpp bilringen och börja cykla !

Idag när jag vakna vid 11 så satt jag mig vid datorn. Va inne på internet och tittade runt för att se vad jag har missat. Som tur inte så mycket förutom att E & R gick på grönan. Det hade man inte tackat nej till. När jag var på Gothia gick J,J & E på Allsång det hade man inte heller tackat nej till.


Strunt samma. Men iallfall idag så har jag packat upp min väska och gjort läderarmband. Bilder kommer snart ! Tyckte att dom riktigt snygga för en amatör som jag. Blev riktigt nöjd. Ska skriva om Gotland snart och lägga upp bilder men min kamera dog efter två dagar och jag glömde den alltid så alla bilderna är på familjens kamera. Ska se om det funkar ladda över bilderna. Skriver snart igen !

P.S ! Vart är  du Emma ? Har försökt ringa dig hela dagen !
Lovisa Ros

Kommentarer
Postat av: Jt

Det var ju tråkigt:( Hade varit kul om du hängt med Lovisa! Men du emma, ring mig snarast så jag vet om du hänkar med!Kram

2009-08-06 @ 16:22:22
URL: http://mikaelaochjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0