4 November

Idag har det vart en väldig skön och slapp skoldag, på idrotts lektionen fick vi köra bolllekar som jag gillar väldigt mycket. Hade spanska sedan och därefter lunch som var potatis bullar. Efter lunch var det no och vi fick tillbaka vårat prov, blev nöjd för vad jag fick. Sen var det kenkunskap, vi gick igenom läxan, gjorde pepparkaksdeg och gjorde mackor i ugnen. Jag fick vara med Anthony, yeeah, vi var bäst ! Hihi, Efter skolan gick jag hem och somnade på soffan till middagen, åt middag och har precis gjort färdigt matteläxan. Ska snart gå lägga mig. Är jätte trött. Puss !

Lovisa



Anthony i 6:an på klassresan :)


Kommentarer
Postat av: anthony

SNyggbild:)

2009-11-05 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0