Fredag den 13.

skön skoldag, det är fredag och det kan inte bli bättre. Tyvär så var Emma sjuk, tråkigt. Hade roligt iallfall. Gjorde mitt hk prov som jag missade i onsdags. Det gick helt ok. När jag kom hem så satt jag vid tv och tittade på nån serie men mamma, syrrorna och en kompis till min syrra, det var väldigt mysigt, när pappa kom hem åkte vi till en restuarang och åt, kina mat, älskar det. Blev idol efter. Nu har jag dansat runt i mitt rum, haha ni skulle se mig, en blivande rock stjärna kanske? sitter och skrattar åt mig själv, rock stjärna kommer jag aldrig bli... Ska fixa mig för sängs nu, och sedan vet jag inte vad jag ska göra.  Puss Lovisa


Har ingen anning om vad jag gör men ville ha med en bild hmm ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0