i´m here

åh, kom hem från dansen för en timme sen som gick sämst usch ja! sen så skulle jag plugga in det sista på matten men fattade ingenting.. åh är så trött på skolan vill bara bort från kalla sverige, kunna sova ut och inte vara trött hela tiden. Tänk vad härligt, hoppas jag är sjuk imorgon så att jag kan vara hemma och sova och plugga lite också är det nån som är sjuk och kan smitta mig, eller inte dom med svinis men iallafall.. Vi börjar 8:05-16:30 så det är ingen höjdare imorgon och alla jobbiga lektioner... jag vill bara bli vuxen hah, kunna gå till ett bra jobb och kanske till och med få jobba där man vill jobba. Nej usch vad jag bara klagar, men seriöst hur mycket matte behöver man kunna t.ex.

Nu ska jag vell försöka sova dåraa

puss

om 8 dagar blir jag 14 haha wooho! 5 år kvar tills man tar studenten.. hoppas jag.

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0