I övermorgon är det fredag.

Skola idag, jag och Emma och resten av våran grupp redovisade vårat "pass" det gick bra, det kändes så iallfall.Redovisade även om hjärtklappning. Hatar egentligen att redovisa blir alltid så nervös och hjärtat dukar så snabbt men den här gången hände inget att det där. Det gick bättre än vad jag trodde ! :) Så jag är glad. På hemkunskapen fick vi göra lussebullar, mina blev lite brända men dom var goda iallfall. Nu har jag tagit det lungt för vi har inga läxor. Längtar till Fredag, jag hatar torsdagar för det är en lång dag. Men på kvällen kommer Mammmas pojkar och Glee. Just nu håller jag på att fixa in låtar til Itunes. Från alla mammas tusen skivor. Hittade jätte mycket skivor. Haha. Det här kommer ta ett tag tyvär. Puss L



Emma & Jag för någon vecka sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0