Snart är det December, gud vad tiden går snabbt !

Idag är det Lördag. Ska faktiskt träna idag. Ska bli roligt och det är inomhus, men jag har inga "fotbolls skor" som man har inomhus. Håller på med min plansch om sjukdomen. Blir riktigt snyggt. Nej. Imorrn ska jag och Emma åka till Huddinge C en snabbis. Ska leta efter en väska för min har gått sönder. Tråkigt för den gillade jag riktigt mycket. Så ska jag köpa en kalender eller vad man ska säga, det sa min lärare att det var en bra grej så att man skrev ner allt. Är lite dålig på att planera med läxor och sånt. Sen ska vi fortsätta med vårat pass på idrotten och plugga till so provet.Puss ! Lovisa 



Lillasyster förr förra året. Julafton 07 i Nya Zeeland.
Längtar tillbaka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0